رایج‌ترین مشکلات کمک‌فنرهای اتومبیل

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

تمامی وسیله‌های نقلیه دارای کمک فنر هستند؛ لذا یکی از اصلی‌ترین قطعات خودرو و وسیله نقلیه به شمار خواهد آمد و در صورت مواجه شدن با آسیب‌ها و خرابی مشکلاتی را با خود به همراه دارند. به همین دلیل در نگهداری و سالم ماندن آن باید به درستی مسائلی را رعایت نمایید. بسیاری از مردم در صورت داشتن وسیله نقلیه آشنایی کامل و دقیقی از کمک فنر ندارند و از کارایی ان ها بی‌اطلاع هستند. هنگامی که کمک فنر خودرو دچار آسیب شود خسارات و وقایع جبران ناپذیری را به وجود می‌آورد و شرایط را برای خرابی دیگر قطعات مهیا می‌کند. در ادامه می‌توانید موضوعاتی را در خصوص ضربه گیر کمک فنر خودرو مطالعه نمایید و همچنین پاسخ سؤالات خود را با آگاهی کامل دریافت کنید. پس با صبر و شکیبایی خود با ما همراه باشید.


رایج‌ترین کمک‌فنرهای اتومبیل

رایج‌ترین کمک‌فنرهای اتومبیل
•    کمک فنر لوله دوقلو
•    لوله تک
•    لوله تک با گاز
•    مخزن خارجی


این 4 مدل از انواع کمک‌فنرهای اتومبیل هستند که در دراز مدت می‌توانند برایتان بهترین عملکرد را داشته باشند، اما در زمان خرابی خطرات و مشکلات بسیاری برای اتومبیلتان به وجود می‌آید که باید علاوه در نگهداری آن کوشا باشید بلکه در زمان خرابی سریعاً به یک متخصص نشان داده تا عیب‌یابی شود.


خرابی کمک فنر باعث چه چیزی می‌شود؟

خرابی کمک فنر باعث چه چیزی می‌شود؟
•    باعث ایجاد لرزش‌ها مداوم در بدنه خودرو می‌شود.
•    سخت شدن ترمز اتومبیل
•    خراب شدن زود هنگام لاستیک چرخ اتومبیل
•    از بین رفتن فنرهای ماشین
•    افزایش استفاده زیاد روغن
•    و...


این دسته از موارد را در هنگام خراب بودن کمک فنر مشاهده می‌کنید که هر یک از این موارد ذکر شده در تردد اتومبیل و به حرکت درآوردن آن مدخل است. کمک فنر اتومبیل نه‌تنها خود بلکه آسیب‌های جدی خود را همواره به سایر قطعات لحاظ می‌کند که اصلی‌ترین آن‌ها روغن‌ریزی و ساییدگی لاستیک‌ها خواهد بود. استهلاکی که از خرابی کمک فنر خودرو به سایر قطعات وارد می‌شود، در عدم جلوگیری دراز مدت بسیار جبران‌ناپذیر می‌تواند باشد. پس در مواقع مواجه شدن با این فرایند سریعاً به فکر جلوگیری از آن باشید.


حداکثر عمر کمک فنر خودرو

حداکثر عمر کمک فنر خودرو
در کمترین میزان ممکن یک کمک فنر بالغ بر 9 سال می‌تواند برای خودرو عملکرد قابل قبولی داشته باشد و شما در طی این 9 سال با خیالی آسوده می‌توانید از آن استفاده کنید. عوامل مختلفی بر سالم ماندن و آسیب ندیدن کمک فنر بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها محور جاده‌ها و خیابان‌ها خواهد بود. هر چه خیابان‌ها سالم‌تر باشند کمک فنر نیز از آسیب بسیار کمتری برخوردار خواهد بود. اکثراً اتومبیل‌های شهری از استهلاک و آسیب‌های کمتری برخوردار هستند زیرا در جاده‌های صاف امکان خرابی لوازم جانبی ماشین کمتر خواهد بود.


خرید کمک فنر خودرو

خرید کمک فنر خودرو
در هنگام خرید کمک فنر با توجه به نکات و رعایت تمامی اصول باید خریدی مناسب انجام دهید. کمک فنر اتومبیل انواع مختلف و مدل‌های متنوعی دارند که تمام آن‌ها یک کارایی را به اجرا در می‌آورند اما از نظر هزینه و کیفیت کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند. در هنگام خرید حتماً بدون در نظر گرفتن قیمت معین شده سعی کنید کمک فنری با کیفیت و کارایی بالا را انتخاب نمایید تا آسیب کمتری در مدت زمان استفاده به آن‌ها وارد شود. امکان خرابی کمک فنرها در طی زمان کوتاه به کیفیت پایین آن‌ها نیز بستگی دارد به همین دلیل سعی شود تا بهترین نوع آن توسط رانندگان اتومبیل و وسیله نقلیه خریداری و استفاده شود.

 

ضربه گیر کمک فنر TTC

*دوستان و همراهان گرامی فرصت را غنیمت شمرده نظر شما را به استفاده از محصولی متفاوت جلب می نمائیم.
این محصول که ساخت کره می باشد و نام آن ضربه گیر کمک فنر است ( نام انگلیسی urethane cushion buffer ) که به نامهای بالشتک فنر و بافر نیز ذکر می شود.
ضربه گیر کمک فنر TTC ساخت کره جنوبی بوده و به طور خلاصه،مانع کوبش و لرزش ، افزایش تعادل خودرو در پیچها و موانع ، افزیش طول عمر لاستیکها و سیستم تعلیق خودرو می شود.
خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.

 

نویسنده: باقری
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.