خودروهای برتر سال 2019

سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸

در این مقاله می‌خواهیم تعدادی از برترین خودروهای سال 2019 را به شما معرفی کنیم. خودروهایی که با آپشن های زیادی وارد بازار شدند و توانستند رضایت مشتریان را در پی داشته باشند.

2019 Toyota Tacoma

تویوتا تاکوما با داشتن سابقه طولانی که نشان‌دهنده قابلیت افسانه‌ای آن است، کامیونی است که می‌توانید در مدت طولانی از آن استفاده کنید. برای سال 2019، تاکوما بالاترین میزان فروش پیش‌بینی‌شده را در بین هم رده‌های خود داشت.

2019 Hyundai Santa Fe


 
سانتافه 2019 از هر زمان دیگری جادارتر، شیک‌تر و خانوادگی‌تر است. آپشن های زیادی را ارائه می‌دهد. کابین آرام، راحت و جذاب، دارای بسیاری از ویژگی‌های ایمنی استاندارد، موتور چهار سیلندر، قابلیت اطمینان بالا و مصرف سوخت بسیار خوبی دارد.

2019 Hyundai Veloster

2019 Hyundai Veloster یک خودروی کوچک با کارآمدی بالا در سوخت و دارای یک ظاهر طراحی‌شده بسیار زیباست. یک اتومبیل با کارایی بالا است که می‌توانید با قیمتی کمتر از 30000 دلار آن را خریداری کنید. با این اتومبیل می‌توانید در جاده‌های پر و پیچ‌وخم احساس خوشایندی داشته باشید. این ماشین با یک موتور توربوشارژ 201 اسب بخار و انتقال دستی شش سرعتِ فوق‌العاده در دسترس است. این خودرو از خودروهای اسپرت بسیار کاربردی‌تر می‌باشد. با راندن این ماشین مفهوم کیفیت را متوجه خواهید شد.


2019 Volvo XC40


 
SUV لوکس زیرمجموعه ولوو، دارای یک طراحی منحصربه‌فرد، امکانات پیشرفته و ایمنی بالا است. دارای موتور پیشرفته، شتاب با توربو 2.0 لیتری، قابلیت استفاده از سیستم چندرسانه‌ای و... . همچنین ترکیبی از عملکرد و کارایی Hybrid را دارا می‌باشد. کیفیت کابین این مدل از نکات منفی آن است. در صندلی عقب نیز جایگاه کمتری برای نشستن وجود دارد.


2019 Subaru Crosstrek

Subaru Crosstrek یک کراس اوور کوچک اما قدرتمند است؛ مانند سایر محصولات Subaru و Crosstrek یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری دارد.


2019 Honda Accord


 
یکی از بهترین خودروهای سدان که زیر 30000 دلار است. از بهترین مدل‌های سدان در رده متوسط است. چندین دهه است که هوندا آکورد یکی از بهترین خودروهای خانوادگی آمریکا است. این خودرو همچنان در صدر کلاس اتومبیل‌های خانوادگی خود قرار دارد که دارای هندلینگ عالی و دارای قیمت مناسبی است.


2019 Honda Odyssey


 
هوندا ادیسه چنین خودروی چشمگیری است که ما آن را نه تنها بهترین مینی‌بوس در جاده نامیدیم، بلکه بهترین خودروی خانوادگی تا به امروز می‌باشد. مینی‌بوس هوندا حاوی ویژگی‌های هوشمندانه و متفکرانه‌ای است برای خانواده و همچنان بهترین وسیله نقلیه در این بخش است.


2019 Honda Civic


 
Honda Civic جذابیت گسترده‌ای را به همراه سبک‌های سدان، هاچ بک و بدنه کوپه ارائه می‌دهد که موردعلاقه خریداران می‌باشد.
یک طراحی منحصربه‌فرد، صفحه‌نمایش 7 اینچی اختیاری با Apple CarPlay / Android Auto، امتیاز ایمنی 5 ستاره، کابین راحت.


2019 Jeep Wrangler
 


مهم‌ترین وسیله نقلیه این لیست Jeep Wrangler 2019 است، یک خودروی کلاسیک آمریکایی است. این خودرو دارای جذابیت بسیار زیادی است.

 

ضربه گیر کمک فنر TTC

*دوستان و همراهان گرامی فرصت را غنیمت شمرده نظر شما را به استفاده از محصولی متفاوت جلب می نمائیم.
این محصول که ساخت کره می باشد و نام آن ضربه گیر کمک فنر است ( نام انگلیسی urethane cushion buffer ) که به نامهای بالشتک فنر و بافر نیز ذکر می شود.
ضربه گیر کمک فنر TTC ساخت کره جنوبی بوده و به طور خلاصه،مانع کوبش و لرزش ، افزایش تعادل خودرو در پیچها و موانع ، افزیش طول عمر لاستیکها و سیستم تعلیق خودرو می شود.
خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.
 

 

تلفن                021-22043706-22049986
تلفن همراه   09336405210-09121084103
آدرس وبسایت www.ttcar.ir
آی دی تلگرام

ttcar@

ایمیل info@ttcar.ir
اینستاگرام

ttcar.ir

 

 

نویسنده: باقری
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.