توضیحاتی درباره کالای اصلی ضربه گیر TTC ساخت کره جنوبی و کالاهای تقلبی و مشابه موجود در بازار

شنبه ۱ دی ۱۳۹۷

مشخصات ضربه گیر TTC ساخت کره جنوبی


نمایندگی انحصاری شرکت ttc کره جنوبی نزدیک به 7 سال است که در ایران فعال بوده و تاکنون ضربه‌ گیر کمک فنر ttc ساخت کره بر روی بیش از 20 هزار خودرو مختلف در ایران نصب شده است.

ضربه گیر کمک فنر ttc مزایای متعددی را برای خودرو و سرنشینان آن به ارمغان می آورد، ضربه گیر ttc از مواد پلی اورتان با فرمولاسیون خاصی ساخته می شود، مواد اولیه این محصول از کشور آلمان به کره وارد و در آنجا به روش تزریق تولید می شود.

استفاده از مواد خاص پلی اورتان باعث شده است که ضربه گیر خاصیت انعطاف‌پذیری،قابلیت ارتجاعی و تحمل فشار بالایی داشته باشد، ttc با گذشت زمان به هیچوجه تغییر شکل نداده و حالت ارتجاعی خود را حفظ می نماید، مواد پلی اورتان با مواد پلاستیک عادی کاملاً متفاوت بوده و رمز کیفیت، کارایی و دوام ضربه‌گیر کمک فنر ttc در واقع فرمولاسیون خاص و نوع مواد با کیفیتی است که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است.


مزایای ضربه گیر استثنائی کمک فنر TTC ساخت کره جنوبی


ضربه گیر یا بافر کمک فنر TTC قابل استفاده بر روی انواع فنرها و خودروهای سواری ، SUV ، کوپه، آفرود و کف خواب میباشد.


1- جلوگیری از کوبش کمک ها ، کاهش چشمگیر لرزش اتاق اتومبیل و کاهش محسوس تکانهای سرنشینان اتومبیل در ناهمواری های خیابانها و جاده ها  
2- افزایش هندلینگ و کنترل بهتر راننده و نتیجتا جلوگیری از انحراف شدید در پیچهای تند
3-جلوگیری از افت ارتفاع اتومبیل و حفظ ارتفاع استاندارد هنگام استفاده از حداکثر ظرفیت و در نتیجه  کاهش تکان های عقب و جلوی خودرو              
4-محافظت از کمکها و جلوبندی اتومبیل و از طرفی افزایش طول عمر تایرها
5-سرعت توقف اتومبیل در ترمزهای ناگهانی و درنتیجه کاهش تصادفات  
6- بافر TTC دارای گارانتی کیفیت یکساله می باشد ( در صورت خرابی تعویض رایگان )
7- طول عمر بافر تی تی سی 5 الی 7 سال می باشد
8-  بعد از خرید از نمایندگی ها میتوانید 3 (سه) روز ضربه گیر TTC را تست نموده و در صورت عدم رضایت وجه پرداختی خود را دریافت نمائید.


قابلیت نصب بر روی انواع خودروها


ضربه گیر شرکت ttc کره جنوبی در 12 سایز تولید شده و قابلیت نصب بر روی انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی را دارد، این محصول می تواند بر روی انواع فنر‌های هرمی، استوانه‌ای، کله قندی و تخم مرغی به راحتی نصب شود. همچنین برای برخی از فنرها طوری طراحی شده است که در دو طرف دارای ارتفاع متفاوتی است و به راحتی روی آنها نصب می شود.

اطمینان از کیفیت و کارایی این محصول باعث شده است که نمایندگی ttc در ایران به خریداران یک تست 3 روزه ارائه نماید و مشتریان در صورت عدم رضایت به راحتی می توانند نسبت به دریافت وجه پرداختی خود اقدام نموده و کالا را مسترد نمایند و به جرات می توان گفت در طی بیش از 7 سال فعالیت عدم رضایت مشتریان کمتر از 1% بوده است.


شرکت جعلی ب - ر- س - ا - م - ی - د - ک


ضربه ‌گیر کمک فنر ttc ساخت کره جنوبی به دلیل کیفیت بالا و کارایی توانسته است محبوبیت زیادی را در بسیاری از کشور‌ها به دست آورد و به دلیل شهرت و خوش نامی این برند در ایران متاسفانه چندین شرکت جعلی و یکی از آنها به نام شرکت ب- ر- س- ا- م- ی- د- ک اقدام به فروش قطعه  مشابه و فیک که از جنس بی کیفیت سیلیکون ساخته شده و برند آن Amt و ساخت چین است نموده و بر روی آن کالا با استفاده از داغ مهر تقلبی عبارت “Made in Brazil” حک شده و با ساخت وب سایت جعلی و تبلیغات بسیار مشتریان را فریب داده و طوری وانمود می‌کند که این محصول ساخت برزیل و برند اصلی ttc  است و به همه مشتریان و خریداران اعلام می نماید که ضربه گیر  کره ای فیک است در صورتیکه گفته های ایشان کاملا و کذب دروغ است، ضمنا فاقد مکان و آدرس مشخص بوده و وبسایتهای آنها فاقد نماد اعتماد الکترونیک هستند و فقط از طریق ارسال پیک کالای خود را به مشتری می فروشند.


چگونگی شناخت محصول فیک و فروشندگان آن


مشتریان عزیز باید بدانند که این قطعه مشابه و به اصطلاح برزیلی ساخت چین بوده و فاقد هرگونه کارایی است و تنها از نظر ظاهری شبیه  ttcاصلی می‌باشد البته با چند آزمایش ساده می‌توان بی کیفیت بودن این محصول را اثبات نمود:


1-    بر روی کالای اصلی ضربه گیر ttc ساخت کره به صورت برجسته عبارت Made in Korea و Think Think Car وجود دارد.
2-    محصول فیک برزیلی از مواد سیلیکونی بسیار نرم ساخته شده که وقتی تحت فشار فنرها قرار می‌گیرد به سرعت تغییر شکل می دهد (این حالت معمولا بعد از  حداکثر دوماه استفاده کاملا مشخص می شود و حتی در مواردی حفره های ضربه گیر تغییر شکل داده و کج می شوند، دقیقا مثل حالتی که ذوب شده است)
3-     محصول فیک به علت سبکی بیش از حد بر روی آب شناور می شود.
4-     محصول فیک با دست به راحتی تغییر شکل داده و در صورت خم کردن آن به شکل اولیه بر نمی گردد.
5-    ضربه گیر ttc  اصلی ساخت کره بعد از قرار گرفتن تحت فشار به هیچوجه تغییر شکل نداده و خاصیت خود را از دست نمی دهد.


مشتریان عزیز توجه بفرمائید که این محصول تقلبی نمی‌تواند مزیتی را که توسط فروشندگان جعلی عنوان می شود برای خودروی شما به همراه داشته باشد.

سودجویان با استفاده از نام و محبوبیت ttc اصلی اقدام به کلاهبرداری از مشتریان کرده و فاقد مکان و آدرس مشخصی هستند. کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند هویت خود را مخفی کرده و محصول فیک خود را به فروش می‌رسانند.

ضمنا مدتی است که نمایندگان شرکت ttc کره جنوبی در ایران علیه این محصول فیک و فروشندگان آن شکایت نموده و مدارک لازم در دادگاه ارائه و در حال کارشناسی است و بزودی حکم صادره جهت اطلاع عموم انتشار خواهد یافت.

 

 

 

ضربه گیر کمک فنر TTC

*دوستان و همراهان گرامی فرصت را غنیمت شمرده نظر شما را به استفاده از محصولی متفاوت جلب می نمائیم.
این محصول که ساخت کره می باشد و نام آن ضربه گیر کمک فنر است ( نام انگلیسی urethane cushion buffer ) که به نامهای بالشتک فنر و بافر نیز ذکر می شود.
ضربه گیر کمک فنر TTC ساخت کره جنوبی بوده و به طور خلاصه،مانع کوبش و لرزش ، افزایش تعادل خودرو در پیچها و موانع ، افزیش طول عمر لاستیکها و سیستم تعلیق خودرو می شود.
خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.
 

تلفن                021-22043706-22049986
تلفن همراه   09336405210-09121084103
آدرس وبسایت www.ttcar.ir
آی دی تلگرام

ttcar@

ایمیل info@ttcar.ir
اینستاگرام

ttcar.ir

نویسنده: باقری
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.