نکاتی چند در جهت افزایش طول عمر قطعات خودرو و کاهش هزینه ها

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷

با توجه به افزایش قیمت قطعات خودرو انجام کارهایی که باعث افزایش طول عمر این قطعات شوند بسیار مهم می‌باشند. در این مطلب به مواردی می‌پردازیم که با رعایت آن‌ها می‌توانید در هزینه‌های خودروی خود صرفه جویی نمائید.


ttc آرامش در هنگام رانندگی


لازم نیست خشم خود از ترافیک را بر سر ماشین خالی کنید. هر چقدر که شما با آرامش بیشتری رانندگی کنید طول عمر قطعات خودروی شما افزایش خواهد یافت. خصوصاً در هنگام عبور از جاده هایی که دارای نا همواری، دست انداز و سرعتگیر هستند هر چقدر که آرامتر رانندگی کنید از شدت ضربات وارده به خودروی شما کم خواهد شد و قطعات طول عمر بیشتری خواهند داشت.(ttc  ضربه گیر کمک فنر ساخت کره جنوبی )


ttc به روغن ماشین خود توجه داشته باشید


مالک یک خودرو باید بداند که خودروی او دارای موتوری با چه مشخصاتی است و چه نوع روغنی برای آن مناسب تر است. لزومی ندارد که زود هنگام روغن ماشین را تعویض کنید بلکه شما می‌توانید بر طبق زمانبندی که کارخانه خودرو برای شما تعیین نموده اقدام به انجام این کار نمائید. معمولاً بین 5 تا 7 هزار کیلومترالبته  با توجه به نوع روغن مصرفی و کیفیت آن می توانید نسبت به تعویض روغن موتور اقدام کنید. در فواصل زمانی کوتاه روغن را چک کنید که سطح آن بالا بوده و غلظت لازم را داشته باشد. روغن خودرو نقش روان کنندگی دارد و از اصطلاک بین موتور قطعات داخلی جلوگیری میکند بنابراین توجه به روغن خودرو عمر موتور ماشین شما را افزایش می‌دهد.


ttc موتور را در حالت درجا نگه ندارید


چه برای گرم کردن خودرو و چه برای خنک کردن آن نباید موتور را در حالت درجا روشن نگه ندارید. نگه داشتن روشن موتور به صورت درجا باعث می شود که دیگر موتور در دمای مشخص خود کار نکند و در چنین حالتی سوخت به طور کامل نمی‌سوزد و رسوبات آن در دیواره‌های سیلندر باقی می‌ماند و روغن آلوده می‌شود.


ttc همواره باد لاستیک‌ها را تنظیم نموده و آنها را جابجا نمائید.


به طور معمول سالیانه دو مرتبه لاستیک‌ها را به صورت ضربدری جا به جا کنید چرا که سطح سایش و فرسودگی لاستیک‌های جلو و عقب با هم برابر نبوده و لاستیک‌های جلو زودتر فرسوده می‌شوند. همچنین به تنظیم باد لاستیک‌ها توجه داشته باشید چرا که در صورت تنظیم نبودن فشار باد، لاستیک زودتر فرسوده می‌شود. تنظیم نبودن باد لاستیک‌ها علاوه بر فرسودگی زود هنگام باعث افزایش مصرف سوخت و همچنین کاهش شتاب در خودروی شما خواهد شد.


ttc خودرو را تمیز نگه دارید


آلودگی‌هایی مانند شن و ماسه و ... در دراز مدت باعث پوسیدگی قطعات داخلی و آسیب دیدن شکل ظاهری خودروی شما خواهد شد. خودرو را مرتباً با استفاده از مواد شوینده ملایم، تمیز کنید و در زمستان ها هم با استفاده از فشار آب گرم نمک چسبیده شده به قسمت‌های زیرین خودرو را پاک کنید. بهتر است برای حفظ ظاهر خودرو به شکل مناسب هر دو ماه یک بار از واکس مخصوص استفاده کرده و هر دو سال یکبار خودرو را پولیش کنید.


ttc یک مکانیک خوب پیدا کنید


مکانیک‌ها برای خودروی شما حکم پزشک را دارند در نتیجه اگر می‌خواهید به طور کلی خودروی شما طول عمر بیشتری داشته باشد لازم است که یک مکانیک  با مهارت و خاص را برای خودروی خود انتخاب کنید و سعی کنید یک مکانیک ثابت برای خودروی خود داشته باشید چرا که با گذشت زمان این مکانیک ایرادات خودروی شما را کاملاً شناخته و بهتر می‌تواند آنها را رفع نماید.


ttc بررسی جلوبندی و میزان فرمان خودرو


هر شش ماه یک بار جلوبندی خودروی خود را چک کنید و اگر ایرادی در این قسمت وجود داشت آن را برطرف نمایید. بعد از گذشت هر 20 هزار کیلومتر میزان فرمان نمائید چرا که انجام این کار علاوه بر فرمانپذیری بهتر باعث اصلاح سیستم جلوبندی و  زوایای داخلی و خارجی چرخهای خودرو شده از لاستیک سایی زود هنگام جلوگیری می نماید، همچنین اگر خودروی شما دارای فرمان هیدرولیک است مرتباً سطح مایع هیدرولیک را بررسی کنید.


✔️✔️✔️ ttc استفاده از ضربه‌گیر کمک فنر ttc ساخت کره جنوبی

 


ضربه‌گیر کمک فنر ttc بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به  سیستم تعلیق خودروی خود بدهید. این ضربه‌گیر تا حد زیادی تکان‌ها و ضربات وارده به خودروی شما را در زمان رانندگی کاهش داده و با محافظت از کمک‌ فنرها و جلوبندی خودرو طول عمر آنها را افزایش می‌دهد. استفاده از ضربه گیر/ بافرعلاوه بر اینکه تجربه جدیدی احساس متفاوتی را در رانندگی برای شما به ارمغان می‌آورد باعث محافظت و افزایش طول عمر کمکها ، سیبکها ، میل فرمان و تایرها می شود و شما می‌توانید در هزینه‌های خودروی خود تا حد زیادی صرفه‌جویی نموده و از وجود ضربه گیر کمک فنر TTC  لذت ببرید.

 

ضربه گیر کمک فنر TTC

*دوستان و همراهان گرامی فرصت را غنیمت شمرده نظر شما را به استفاده از محصولی متفاوت جلب می نمائیم.
این محصول که ساخت کره می باشد و نام آن ضربه گیر کمک فنر است ( نام انگلیسی urethane cushion buffer ) که به نامهای بالشتک فنر و بافر نیز ذکر می شود.
ضربه گیر کمک فنر TTC ساخت کره جنوبی بوده و به طور خلاصه،مانع کوبش و لرزش ، افزایش تعادل خودرو در پیچها و موانع ، افزیش طول عمر لاستیکها و سیستم تعلیق خودرو می شود.
خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.
 

تلفن                021-22043706-22049986
تلفن همراه   09336405210-09121084103
آدرس وبسایت www.ttcar.ir
آی دی تلگرام

ttcar@

ایمیل info@ttcar.ir
اینستاگرام

ttcar.ir

نویسنده: باقری
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.