توضیح در مورد ضربه گیر تقلبی برزیلی ساخت چین شرکت جعلی

یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷

ضربه گیر کمک فنر TTC  اصلی

 

 

خوش نامی ، کیفیت و مزایای فراوان ضربه گیر کمک فنر TTC ساخت کره باعث شده است که متاسفانه عده‌ای سودجو و فرصت طلب محصولات تقلبی چینی را به نام ساختگی TTC برزیلی در بازار عرضه کنند، ضربه گیر اصلی و استثنائی کمک فنر TTC ساخت کره جنوبی بوده و دارای گارانتی کیفیت یکساله (1) و طول عمر 5 الی 7 سال می‌باشد، این محصول در بسیاری از کشور‌های جهان دارای نمایندگی رسمی بوده و کاملا شناخته شده است . ضربه گیر کمک فنر TTC  دارای انواع گواهینامه ها و تستهای معتبر بین المللی بوده و در طول سالهای گذشته به دلیل مزایای فراوان آن و ارتقا کیفیت رانندگی در انواع خودروها توانسته است طرفداران فراوانی را جذب نماید .
ضربه گیر TTC  از مواد پلی اورتان و البته با فرمولاسیون خاص تهیه شده است، استفاده از این مواد باعث ایجاد قابلیت متفاوت الاستیکی و ارتجاعی در این کالا شده است ، قطعه TTC تحت فشار فراوانی که از سمت فنرها به آن وارد می شود به هیچوجه تغییر شکل نداده و خاصیت ارتجاعی خود را در طول سالهای مورد استفاده حفظ می‌کند، به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت و با یکبار هزینه چندین سال متوالی از آن استفاده نمائید.  

 


نکاتی چند در مورد ضربه گیر های تقلبی موجود در بازار (برزیلی)


این ضربه گیرها عمدتا ساخت چین می باشند و نکته مهمی که درباره آنها وجود دارد اینست که این کالا  عمدتا از مواد سیلیکون معمولی که فاقد هرگونه قابلیت ارتجاعی ، کیفیت و دوام است ساخته شده و فقط و فقط از لحاظ ظاهری شبیه به کالای TTC  اصلی است،  لذا به این سبب شیادان با استفاده از شکل ظاهری آنها اقدام به ساخت برند تقلبی TTC برزیل نموده اند و عمدتا شرکت مجعول ... اقدام به این امر نموده و شگرد فروش ایشان اینست که بدون ارائه هرگونه آدرسی فقط شماره کارتی به شما داده و کالای تقلبی  را پس از واریز ارسال می کنند و ضمنا آدرس و مشخصات درج شده در وب سایت ایشان نادرست و گمراه کننده است .
از طرفی آدرس وب سایتی که به عنوان وب سایت مادر و برای رجیستر کردن کالای خریداری شده معرفی می شود کاملا تقلبی و ساختگی است  و لذا به مشتریان عزیز TTC توصیه می نماید که به هیچوجه فریب این کلاه برداران را نخورید و وجوه خود را صرف خرید کالای فاقد کیفیت و تقلبی ننمائید بهتر است قبل از خرید کمی بیشتر تحقیق فرمائید تا وجه شما از بین نرود زیرا پس از خرید و اعلام شکایت خرابی قطعه کسی جوابگوی شما نیست!!!!


توصیه اکید

 


برای خرید ضربه گیر اصلی TTC  ساخت کره جنوبی فقط از طریق وب سایت www.ttcar.ir  و یا نمایندگی های معتبر فروش که در وب سایت قید گردیده اند سفارش خود را تهیه فرمائید.

ضربه گیر کمک فنر TTC

*دوستان و همراهان گرامی فرصت را غنیمت شمرده نظر شما را به استفاده از محصولی متفاوت جلب می نمائیم.
این محصول که ساخت کره می باشد و نام آن ضربه گیر کمک فنر است ( نام انگلیسی urethane cushion buffer ) که به نامهای بالشتک فنر و بافر نیز ذکر می شود.
ضربه گیر کمک فنر TTC ساخت کره جنوبی بوده و به طور خلاصه،مانع کوبش و لرزش ، افزایش تعادل خودرو در پیچها و موانع ، افزیش طول عمر لاستیکها و سیستم تعلیق خودرو می شود.
خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.
 

تلفن                021-22043706-22049986
تلفن همراه   09336405210-09121084103
آدرس وبسایت www.ttcar.ir
آی دی تلگرام

ttcar@

ایمیل info@ttcar.ir
اینستاگرام

ttcar.ir

نویسنده: باقری
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.