با رعایت این نکات از خودروی خود در برابر سارقان محافظت کنید

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶

متاسفانه مراجع قضایی پر است از پرونده‌های مربوط به سرقت از خودرو‌ها و این نوع از دزدی را میتوان روشی رایج برای سارقان دانست. عدم تجهیز خودرو به لوازم ایمنی، باز گذاشتن درب یا شیشه خودرو، خارج شدن از خودروی روشن و .... از جمله بی احتیاطی‌ها و بی دقتی‌هایی هستند که موجب می‌شوند سارقان به راحتی بتواند خودرو یا لوازم آن را به سرقت ببرند. در این مطلب نکاتی را به شما ارائه می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها میتوانید از اتومبیل خود در مقابل سارقان حفاظت کنید. فراموش نکنید که اتفاقات بد قرار نیست همیشه برای دیگران پیش بیایند و بی دقتی و بی احتیاطی می‌تواند باعث شود که هر فردی اتومبیلش مورد دستبرد و سرقت واقع شود.


نکاتی در مورد پارک کردن خودرو

 


سعی کنید تا جای ممکن از پارک کردن خودروی خود در خیابان‌های خلوت و کم تردد خودداری نمایید. همچنین شبها خودروی خود را در مکانی پارک کنید که دارای نور و دید کافی باشد. اگر مجبور هستید که خودروی خود را در خیابان پارک کنید حتما خودروی شما باید مجهز به تجهیزات ایمنی و بازدارنده باشد. در توقف‌های لحظه‌ای و کوتاه مدت هرگز از خودروی روشن یا خودرویی که در‌های آن قفل نشده و سوئیچ بر روی آن است، خارج نشوید چرا که بسیاری از سرقت‌ها در چنین حالتی اتفاق می‌افتد. هنگام پارک در پارکینگ‌های عمومی نیز بهتر است از لوازم ایمنی استفاده نمایید. هنگامی که برای بازدید‌های فنی مانند پنچری از خودرو خارج می‌شوید حتما سوئیچ را بردارید و درب خودرو را قفل کنید.


استفاده از لوازم ایمنی

 


خودروی شما حتما باید به لوازم ایمنی مجهز شده باشد. برای لاستیک زاپاس خودروی خود حتما قفل مناسبی را تهیه فرمایید. لوازم ایمنی مانند قفل سوئیچی، دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپیوتر خودرو و ... تماماً لوازم ایمنی هستند که می‌توانند مانع سرقت از خودروی شما شوند و یا حداقل کار سارقان را به تاخیر بیاندازند. بسیاری از سارقان به دلیل احتمال دستگیر شدنشان نمی‌توانند وقت زیادی را برای سرقت صرف کنند و معمولاً به سراغ ماشین‌هایی برای سرقت می‌روند که فاقد این لوازم ایمنی باشند. همچنین نصب دزدگیر و ساخت کلید یدکی اتومبیل خود را به افراد ناشناس و متفرقه واگذار نکنید.


نکاتی که باعث می‌شود سارقان سراغ خودروی شما نیایند

 


سارقان زیادی وجود دارند که به طمع دزدیدن لوازم با ارزش یک خودرو به سراغ آن می‌روند. با استاده از لوازم ایمنی دزدیدن یک خودرو برای سارق مشکل خواهد بود اما او ممکن است به قصد دزدیدن وسایل با ارزش درون یه خودرو به سمت آن جذب شود.

درون ماشین

 

به طور کلی سعی کنید لوازم قیمتی خود را در داخل خودرو نگذارید. زمانی که مجبور هستید خودروی خود را در خیابان پارک کنید لوازم با ارزش خودرو مانند رادیو پخش‌های کشویی، گوشی، کیف پول و به طور کلی تمامی وسایلی را که میتواند یک دزد را وسوسه کند را از درون ماشین و داشبورد خارج کنید. حتی میتوانید بعد از خالی کردن داشبورد از لوازم با ارزش در هنگام پارک کردن درب داشبورد را نیز باز بگذارید تا اگر سارقی به طمع وسایل داخل خودروی شما به سراغ آن آمد، ببینید که وسیله با ارزشی برای دزدیدن در داخل خودرو باقی نمانده است.

 

ضربه گیر کمک فنر TTC

*دوستان و همراهان گرامی فرصت را غنیمت شمرده نظر شما را به استفاده از محصولی متفاوت جلب می نمائیم.
این محصول که ساخت کره می باشد و نام آن ضربه گیر کمک فنر است ( نام انگلیسی urethane cushion buffer ) که به نامهای بالشتک فنر و بافر نیز ذکر می شود.
ضربه گیر کمک فنر TTC ساخت کره جنوبی بوده و به طور خلاصه،مانع کوبش و لرزش ، افزایش تعادل خودرو در پیچها و موانع ، افزیش طول عمر لاستیکها و سیستم تعلیق خودرو می شود.
خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.
 

تلفن                021-22043706-22049986
تلفن همراه   09336405210-09121084103
آدرس وبسایت www.ttcar.ir
آی دی تلگرام

ttcar@

ایمیل info@ttcar.ir
اینستاگرام

ttcar.ir

 
نویسنده: باقری
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.