با رعایت این نکات عکس‌های زیبا‌تری از خودرو خود بگیرید

شنبه ۲ دی ۱۳۹۶

عکاسی از خودرو

 

 

اگر شما جزء افرادی هستید که به عکاسی از خودرو خود علاقه دارند این مطلب و رعایت نکاتی که در آن ارائه شده است میتواند به شما کمک کند که عکسهای بهتر و زیباتری را از یک خودرو بگیرید.
دوربین مناسب: مهمترین ابزاری که برای عکاسی از یک خودرو مورد نیاز است در اختیار داشتن دوربینی مناسب است شاید به عنوان مثال گوشی تلفن همراه هوشمند شما در حدی باشد که بتواند کارتان را راه بیاندازد اما اگر میخواهید عکسهایی که می‌اندازید حرفه‌ای تر به نظر برسند ما به شما استفاده از یک دوربین دیجیتال تک لنز بازتابی را پیشنهاد می‌کنیم.


مراقب باشید خودرویتان به خوبی تمیز شده باشد

 

 

قبل از عکسبرداری از خودرویتان مطمعن شوید که خودرو به خوبی شسته و تمیز شده باشد. گاهی اوقات ممکن است لکه های کوچک نیز در یک عکس توی ذوق بزنند و باعث کاهش کیفیت عکس خودروی شما شوند. اگر دوست دارید از خودرویتان در خارج از منزل عکس بگیرید به این نکته نیز توجه کنید که در طول مسیر ممکن است مجدداً برخی از قسمت‌های خودروی شما کثیف شود پس لازم است که ابزار لازم نظافت خودرو را به همراه داشته باشید تا قبل از عکاسی لکه هایی را که در طول مسیر ایجاد شده‌اند را پاک کنید.


مکان مناسبی را انتخاب کنید

 


مطمعناً عکس گرفتن از یک خودرو در پارکینگ ایده چندان جالبی نیست. در نزدیکی محل زندگی شما مکانهای مناسبی برای عکس گرفتن از یک خودرو وجود دارد. به عنوان مثال یک صحنه طبیعی زیبا از یک کوه میتواند گزینه مناسبی برای عکس گرفتن از یک خودرو باشد یا اینکه یک خیابان مدرن و شیک هم میتواند گزینه خوبی برای عکس گرفتن از یک خودروی لوکس باشد. تنها کافی است کمی فکر کرده و خلاقیت به خرج دهید تا مکانی مناسب برای عکسبرداری از خودروی خود پیدا کنید.


زوایای مختلف را امتحان کنید

 


با صرف کمی زمان و حرکت به اطراف میتوانید زوایای مختلف را امتحان کنید و ببینید که عکس خوروی شما در کدام زاویه زیباتر خواهد شد. به عنوان مثال شما میتوانید دوربین خود را در سطحی پایینتر نسبت به خودرو قرار بدهید. با این کار به خودروی خود ظاهری مسلط‌‌ تر و نمایشی می‌دهید. همچنین شما میتوانید در سمت گوشه جلوی اتومبیل خود قرار بگیرید و به اصطلاح از سه رخ خودرو خود عکس بگیرید. عکسبرداری در این زاویه بخش بزرگی از خودروی شما را در یک قاب نشان می‌دهد و همچنین باعث پنهان شدن بازتاب تصویر شما خواهد شد. در کل انتخاب زاویه مناسب نقش زیادی در زیبایی عکس خوروی شما خواهد داشت پس برای پیدا کردن زاویه مناسب وقت صرف کرده و سعی کنید زوایای مختلفی را امتحان کنید.


خلاق باشید

 

خلاقیت برای گرفتن یک عکس زیبا از خودرو بعد از ثبت عکس نیز مورد نیاز است. با کمی خلاقیت می‌توانید کارهای زیادی را بر روی یک عکس بعد از ثبت آن انجام دهید. نرم افزارهای متنوعی برای روتوش و اعمال برخی از تغییرات بر روی عکس‌ها وجود دارند که با صرف کمی وقت و با استفاده از انها میتوانید عکسهای زیباتری داشته باشید. به عنوان مثال اگر خودروی شما در سایه قرار گرفته است میتوانید برخی از مناطق تیره تر را روشن کنید. شما میتوانید امکانات مختلف یک برنامه عکس را امتحان کنید و ببینید در کدام حالت عکس شما بهتر خواهد شد. در انتها باید بگویم اگر میخواهید بهتر یاد بگیرید که عکسهای زیباتری از خودروی خود بگیرید باید تمرین کنید. با هر بار عکس گرفتن و تمرین کردن شما نکات جدیدی را خواهید اموخت که در نهایت به شما کمک خواهد کرد که بتوانید از خودروها عکس‌های زیبا و جذابتری را بگیرید.

 

ضربه گیر کمک فنر TTC

*دوستان و همراهان گرامی فرصت را غنیمت شمرده نظر شما را به استفاده از محصولی متفاوت جلب می نمائیم.
این محصول که ساخت کره می باشد و نام آن ضربه گیر کمک فنر است ( نام انگلیسی urethane cushion buffer ) که به نامهای بالشتک فنر و بافر نیز ذکر می شود.
ضربه گیر کمک فنر TTC ساخت کره جنوبی بوده و به طور خلاصه،مانع کوبش و لرزش ، افزایش تعادل خودرو در پیچها و موانع ، افزیش طول عمر لاستیکها و سیستم تعلیق خودرو می شود.
خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.
 

تلفن                021-22043706-22049986
تلفن همراه   09336405210-09121084103
آدرس وبسایت www.ttcar.ir
آی دی تلگرام

ttcar@

ایمیل info@ttcar.ir
اینستاگرام

ttcar.ir

نویسنده: باقری
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.