با رعایت این نکات به خوبی از بدنه خودرو خود نگهداری کنید

یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶

برای افزایش طول عمر یک خودرو تنها توجه به موتور آن کافی نیست و شما باید دقت کافی را نیز در نگهداری بدنه خودرو خود به خرج دهید. با مراقبت منظم از بدنه خودرو حتی خودروهای قدیمی‌تر هم می‌توانند ظاهر خوبی داشته باشند. در این مطلب به ارائه نکاتی می‌پردازیم که به یه ما کمک می‌کنند تا بدنه خودرو خود را براق و درخشان نگه داشته و به خودروی خود ظاهر خوبی بدهیم.
اجازه ندهید فضولات پرندگان بر روی بدنه خودرو باقی بماند

فرسایش بدنه خودرو

لازم است این نکته را بدانید که فضولات پرندگان دارای مواد اسیدی میباشد که باعث فرسایش بدنه خودرو شما خواهد شد. پس سعی کنید به طور مرتب بدنه خودرو خود را چک کرده و اجازه ندهید که فضولات پرندگان برای مدت زیادی بر روی بدنه خودرو شما باقی بماند. بهتر است همیشه بطری اسپری آب را در خودروی خود داشته باشید و در صورت مشاهده فضولات پرندکان به سرعت ان را پاک کنید چرا که باقی ماندن این مواد بر روی بدنه خودرو شما باعث ایجاد لک خواهد شد و در دراز مدت نیز باعث آسیب و ایجاد فرسایش بر روی بدنه خودرو شما می‌شود.
واکس خودرو را فراموش نکنید

واکس خودرو


واکس خودرو باعث می‌شود خودروی شما ظاهر براقی داشته باشد و علاوه بر آن به حفظ رنگ خودرو کمک می‌کند. اگر به طور صحیح یک خودرو واکس زده شود قادر است که در حدود 3-4 ماه ظاهر براق و زیبای خود را حفظ کند. واکس زدن را میتوان به عنوان یک مراقبت ویزه از بدنه یک خودرو معرفی کرد. سعی کنید به طور منظم و هر چند ماه یکبار بدنه خودرو خود را واکس بزنید تا علاوه بر مراقبت از آن ظاهر زیباتری نیز به ان ببخشید.


شستشوی مرتب بدنه

 

برای مراقبت مناسب از بدنه خودروی خود باید به طور منظم آن را بشویید. معمولاً پیشنهاد می‌شود که حداقل ماهی یک بار باید کار شست و شوی خودرو را انجام داد. بدنه خودرو شما به طور منظم با آلودگی‌ها و موادی در تماس است ک بر روی بدنه آن باقی می‌مانند. اگر شما برای مدتی طولانی اقدام به شستن بدنه خودروی خود نکنید این مواد می‌توانند باعث فرسایش و آسیب به رنگ بدنه خودرو شما شوند. فراموش نکنید که خودروی شما در زمستان‌ها نیز نیاز به شست و شوی مرتب دارد چرا که شن و نمکی که بر روی جاده‌ها در فصل زمستان پاشیده می‌شود به کف و بدنه خودروی شما می‌چسبد و باعث آسیب رساندن به ان خواهد شد.


استفاده از آستری و ضد زنگ در مناطق مرطوب

 


اگر شما در منطقه‌ای هستید که رطوبت ان زیاد است و یا ایکه در جایی زندگی می‌کنید که استفاده از نمک بر روی جاده‌ها در فصل زمستان رایج است استفاده از آستری و ضد زنگ می‌تواند بهترین گزینه برای جلوگیری از خوردگی اجزای شاسی اتومبیل شما باشد. گاهی اوقات خوردگی بر اثر رطوبت و نمک به حدی زیاد است که دیده می‌شود خودروهایی هم که سال‌های کمی از عمر آن‌ها گذشته است به این مشکل دچار شده‌اند. بهترین راه برای محافظت از اجزای مهم خودرو در برابر خوردگی استفاده از آستری و ضد زنگ می‌باشد.

 

ضربه گیر کمک فنر TTC

*دوستان و همراهان گرامی فرصت را غنیمت شمرده نظر شما را به استفاده از محصولی متفاوت جلب می نمائیم.
این محصول که ساخت کره می باشد و نام آن ضربه گیر کمک فنر است ( نام انگلیسی urethane cushion buffer ) که به نامهای بالشتک فنر و بافر نیز ذکر می شود.
ضربه گیر کمک فنر TTC ساخت کره جنوبی بوده و به طور خلاصه،مانع کوبش و لرزش ، افزایش تعادل خودرو در پیچها و موانع ، افزیش طول عمر لاستیکها و سیستم تعلیق خودرو می شود.
خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.
 

تلفن                021-22043706-22049986
تلفن همراه   09336405210-09121084103
آدرس وبسایت www.ttcar.ir
آی دی تلگرام

ttcar@

ایمیل info@ttcar.ir
اینستاگرام

ttcar.ir

نویسنده: باقری
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.