بهترین برنامه‌های کاربردی خودرو برای گوشی‌های هوشمند

یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶

روی کار آمدن تلفن‌های هوشمند، زندگی ما را همه جوره متحول کرده اند. یکی دیگر از کارکردهای این دستگاه معجزه گر ، این است که می توانید برنامه‌های کاربردی ای را بر روی آن نصب کنید که وقتی می‌خواهید ماشین خودتان را پیدا کنید ، یا به دنبال مقصد خاصی می گردید و یا این که می‌خواهید به ارزان‌ترین پمپ بنزین در سر راهتان بروید، به شما کمک کند . در ادامه چند تا از این برنامه های کاربردی را به شما معرفی می کنیم:

 

GasBuddy


 این برنامه، قیمت‌های مختلف سوخت‌هایی مانند بنزین و دیزل را در نقاط مختلف با فرمتی ساده ، در اختیار شما قرار می‌دهد و دیگر نیازی نیست که منطقه را به دنبال یافتن یک پمپ بنزین ارزان، زیر پا بگذارید.

 

Dynolicious Classic


این برنامه، از حسگرهای داخل آیفون برای تشخیص میزان شتاب و قدرتی که موتور تولید می کند، استفاده می‌کند. این برنامه، زمانی که طول می کشد تا سرعت خودرو از صفر به ۶۰ مایل بر ساعت برسد و همچنین نمودار تغییرات را به شما نشان می دهد.

Repair Pal


 فقط کافیست که از طریق این برنامه، نوع ماشین خود و تعمیری که برایش لازم است را انتخاب کنید تا او مناسب ترین مکانیکی که در نزدیک شماست را  برایتان گیر بیاورد.


Witness Driving


 برنامه « شاهد رانندگی » همه چیز را از جمله زمان حرکت، تاریخ‌ها، سرعت، مکان‌ها و شتاب را ثبت می‌کند و هشدارهایی که به شما می دهد، مانع از جریمه شدن های نا خواسته شما می شود .

Waze


این برنامه، مواردی مانند ترافیک نقطه به نقطه شهر ، تصادفات و قیمت بنزین را به شما نشان می دهد . همچنین اگر مأمور راهنمایی رانندگی در نزدیکی شما حضور داشته باشد، به شما اطلاع می‌دهد. زمانی که در مسیری با ترافیک سنگین قرار می گیرید، این برنامه، بهترین مسیر را برایتان انتخاب می‌کند.  


Honk


با این برنامه، می‌توانید از طریق GPS نقطه ای که اتوموبیلتان را پارک کرده اید را مشخص کنید. همچنین به شما مدت زمان پارک را نشان می‌دهد و محدودیت زمان را به شما یادآوری می‌کند.


Car Minder Plus


 وقتی که زمان یک رسیدگی مشخص برای ماشین شما فرا می رسد ، این برنامه به شما یادآوری می‌کند و برای همین، همه برنامه‌های سرویس و تعمیر را در خودش ثبت می‌کند. کار مایندر، مصرف سوخت شما را هم کنترل می‌کند . بهتر از همه این‌ها، امکان مدیریت چند وسیله نقلیه به صورت همزمان است.

Real Racing


از طریق این برنامه می توانید بازی‌های اتومبیل‌رانی  با ماشین‌هایی مثل آئودی R8، بوگاتی ویرون، لامبورگینی آونتادور، مک‌لارن F1، پاگانی زوندا و پورشه ۹۱۸ را تجربه کنید.

PlugShare


این برنامه برای خودروهای الکتریکی ، نزدیک‌ترین ایستگاه شارژ  به شما را نشان می‌دهد و همچنین نوع ایستگاه و شلوغ یا خالی بودن آن را هم مشخص می‌کند.

Augmented Driving


این برنامه شما را از برخورد با چیزی در مقابلتان و یا گذشتن از خطوطی که از آن خبر ندارید، با خبر می کند.


امیدوارم با این برنامه های شگفت انگیز، رانندگی برایتان لذت بخش تر شود.

 

ضربه گیر کمک فنر TTC

*دوستان و همراهان گرامی فرصت را غنیمت شمرده نظر شما را به استفاده از محصولی متفاوت جلب می نمائیم.
این محصول که ساخت کره می باشد و نام آن ضربه گیر کمک فنر است ( نام انگلیسی urethane cushion buffer ) که به نامهای بالشتک فنر و بافر نیز ذکر می شود.
ضربه گیر کمک فنر TTC ساخت کره جنوبی بوده و به طور خلاصه،مانع کوبش و لرزش ، افزایش تعادل خودرو در پیچها و موانع ، افزیش طول عمر لاستیکها و سیستم تعلیق خودرو می شود.
خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.
 

تلفن                021-22043706-22049986
تلفن همراه   09336405210-09121084103
آدرس وبسایت www.ttcar.ir
آی دی تلگرام

ttcar@

ایمیل info@ttcar.ir
اینستاگرام

ttcar.ir

نویسنده: باقری
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.